donderdag 9 juli 2015

09-07-2015 Gedaan, favo-tijdstip en te doen.

Maandagavond kwam het er niet van, maar dinsdagavond was ik braaf van de partij. Alleen, mijn vriend bleef thuis hangen, en ik heb de energie uit mijn tenen moeten verzamelen om te gaan. En eenmaal in de sportschool valt het meestal wel weer mee, zoals ook dit keer. Vooral bij hardlopen tel ik nog steeds de secondes af, dus ik had mezelf ernstig toegesproken. Iedere keer dat ik op de teller keek, kwam er een seconde bij. Dus na mijn 1e loopstukje van 2 minuten moest ik voor straf extra lopen. En toen ik daar eenmaal mee bezig was, terwijl ik dacht dat ik echt moet lopen na 2 minuten, viel dat reuze mee. Dus ik heb al mijn loopstukjes uitgebreid en de wandelstukjes ingekort. Verder geen bijzonderheden.

Woensdag heb ik mezelf uitgesloofd in de Efteling, he, dat is ook hard werken. Ik had spierpijn in mijn benen, ik denk van dinsdagavond? Anyway, lekker de hele dag geslenterd en op mijn benen gestaan en dat telt ook als workout vind ik.

Donderdagavond lag ik heerlijk op de bank te hopen dat mijn vriend vooral niet naar beneden ging komen (we hadden afgesproken rond 20.30 te gaan). Maar ik hoorde hem al boven stommelen (kleding aandoen) en stond hij voor mijn neus. Ik wilde eigenlijk blijven liggen, maar ik had chocoladekoekjes gegeten... dus ik had absoluut geen excuus om thuis te blijven. Die stomme koekjes moeten eraf. Waarom ik ze eet? Geen idee, zo lekker vond ik ze niet... GRRRR!!

In de sportschool was het lekker rustig... half 9 is echt wel onze favo-tijd. Enige nadeel is dat ik nog zo vol zit na het sporten, energie, gedachten etc. Ik ben bij het sporten zo gefocust en geconcentreerd dat het (nog) niet ontspannend werkt. Ik heb gewoon mijn standaardprogramma gedaan, en welgeteld 15 seconden extra gerend... He, wie het kleine niet eert...

Vanmiddag is het plan om alleen een rondje cardio te doen en morgen weer alles. Maar het kan best dat ik vanmiddag skip, eerst maar eens de laatste dag van de werkweek door zien te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten