maandag 20 juli 2015

Week 29 - Eerste vooruitgang

Het was een rare week, op maandag was het heel druk in de sportschool dus niet fijn. Woensdag had ik mijn evaluatie, joepie 1,6 kg kwijt. Mn vetpercentage was wel gestegen, maar de coach zei gelijk dat dat waarschijnlijk niet klopt, maar dat ik dan bijv. vocht vasthoud. 1,6 kg is natuurlijk niet veel in 2 maanden tijd, maar als deze er dan af blijft, ben ik al erg blij. Iedere gram is er 1!

Mijn sportprogramma is weer aangepast, nu doe ik alleen een cardio-warming up en ga daarna gelijk door met de krachttraining. Minder gewicht, maar meer herhalingen en op hoger tempo. Dat betekende gelijk spierpijn!! Dan na die krachttraining de rest van de cardio, maar daar kwam ik woensdag niet aan toe. Het gesprek liep een beetje uit (een uur mee bezig geweest) dat het even genoeg geweest was.

Vrijdagmiddag lekker 2 uurtjes eerder vrij genomen, ik ben echt toe aan vakantie. Ik merk dat ik geen zin meer heb en het me allemaal tegenstaat. Ik heb niet echt vakantie gepland staan, maar wil wel aan de slag met wat plannen zodat ik er naartoe kan leven. Wel de sportschool ingedoken. Wie had dat ooit gedacht, dat ik zo fanatiek zou worden.

Zaterdagochtend weer gebodypumpt, ging ook een stukje beter. De lunges blijven niet te doen, ik weet niet wat dat is. Ik kan mijn voet ook niet goed buigen door mijn steunzolen, maar het brandt ook zo ongelooflijk in mijn benen, echt bizar. Opdrukken blijft ook niet mijn ding, krijg mijn houding niet goed en mijn armen kunnen dat helemaal niet aan. Wil nu eigenlijk iedere dag paar push-ups doen om dat te trainen, maar jullie weten vast hoe dat gaat... #goedevoornemensblijvenvoornemens.

Een slecht weekend qua voeding gehad en ook vandaag zeer slecht, snaaitrek en daaraan toegegeven. Vanavond wel even de sportschool induiken hoop ik & vanaf morgen weer gezonder eten #goforit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten