dinsdag 28 juli 2015


Rustiger vaarwater

Ik was wat rustiger hier, helaas niet gewoon omdat het kan maar gewoon omdat het niet liep zoals ik wilde. Op zich gaat het sporten zelf wel goed, als ik tenminste ga. Ik merk weer wat vooruitgang en als ik er eenmaal ben vind ik het niet eens erg. Maar de stap om erheen te gaan is erg groot momenteel. Hoe het komt, geen idee. Of misschien wel. Mijn vriend gaat ook vaker niet dan wel, het blijft veel tijd kosten en die stomme Carlo krijg ik toch niet meer vol in juli.

Ik zit gewoon even in een dipje, het eten gaat ook slecht. Ik heb continu behoefte aan snacks, ga in mijn middagpauze zelfs naar de supermarkt ervoor (hoe slecht!, dat was gisteren, vandaag alleen lunch gehaald) en er liggen marsijsjes in onze vriezer thuis. Do I need to say more??!

Ik houd het eten wel bij in MFP, waardoor er wel bewustwording is. Maar waar ik altijd tegen aanloop is dat ik misschien wel in mijn calorieëndoel zit, maar gewoon ongezonde keuzes maak. Liever 2 boterhammen minder en dan een reep chocolade bijv. Heel lastig, maar hier zal ik echt zelf tegen moeten strijden. Ik ben bang voor volgende week, als mijn vriend op vakantie is. Dan moet ik een week lang voor mezelf koken en ik weet uit het verleden dat het dan al snel makkelijke, ongezonde dingen worden. Brood met saté, frietjes, kant&klare nasi etc. Bovendien ga ik 2 dagen naar mijn ouders en daar slapen en mijn moeder is kampioen in lekkere dingen op tafel zetten.

Om het toch positief af te sluiten: gisteren wel naar de sportschool geweest. Niet alles kunnen doen i.v.m. drukte, maar wel lekker bezig geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten