maandag 13 juli 2015

13-07-2015 - Bah, appeltaart

's Ochtends braaf mijn eten voor de hele dag ingevuld op MFP en ik zat gewoon overal in het groen. Dat is de eerste keer dus ik had echt zoiets van.. vandaag gaat een goede dag zijn. Totdat een jarige collega ineens met appeltaart aan komt zetten. Eerst wilde ze pas dinsdag trakteren, dan zijn er meer aanwezig van ons toch al kleine team. Mja, ze voelde zich niet jarig dus had appeltaart gehaald. En weet je, ik kan geen nee zeggen. Ik voel me dan te bezwaard. Op zich niet erg, maar wat ik wel erg vind is dat ik het hele stuk opgegeten heb terwijl het me niet eens smaakte. Ik had het gewoon weg moeten doen... En door dit stuk kwam ik in het rood, niet veel maar wel in het rood.
Gevolg: boos & teleurgesteld. Mokkend op de bank, mezelf uit zitten foeteren. Mijn vriend probeerde me nog op te beuren, maar dat lukte niet. Stoute schoenen aangetrokken en naar de sportschool.

Damn, wat was het DRUK. Alles was vol: apparaten, matjes, kleedkamer, echt ver-schrik-ke-lijk. Gelukkig een crosstrainer kunnen veroveren en me hier 20 min. op uitgeleefd. Toen kwam er een loopband vrij, standaard training (4x2min rennen + 4x1min. wandelen) gedaan. Nog even geroeid (6 min). De vario was al de hele avond non-stop bezet,  zoals ook het matje bij de kettleballs.
Ik stond wat rond te dralen, wachtend op een apparaat. De leg press kwam vrij en ik ging er als een gek op, want er waren meer mensen aan het wachten. Echt bizar... Toen nog abdominal total (buikspieren) en vervolgens was ik er klaar mee. Ik ga niet 5 min wachten om 3 sec op een apparaat te zitten. Besloten af te druipen, maar he, toch weer 300 kcal verbrand (en dat stuk appeltaart!!!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten