maandag 13 juli 2015

11-07-2015 - Eerste keer bodypump

Vrijdagavond zit ik lekker in een Italiaans restaurant, ik kom rond half 2 thuis en zie een e-mail van de sportschool: opgeschoven van wachtlijst naar deelnamelijst voor bodypump om 10.45. Slik, als ik dat had geweten had ik dat laatste wijntje... uh die laatste wijntjes wel laten staan. Geen wekker gezet, ik dacht ik zie wel wat er komt.

Maar om half 9 kon ik echt niet meer slapen, ik was al sinds half 7 wakker en tja, dan zijn er geen excuses meer te bedenken. Gaan met die banaan.

Is het raar als ik zeg dat ik nerveus was? Voelde me net een kind op de eerste schooldag. Maar het is allemaal goedgekomen. Ik werd hartelijk ontvangen door mede-bodypumpers en kreeg alvast wat tips. De les vond ik leuk, instructrice fijn, maar na een half uur had ik het best zwaar. Vooral lunges en push-ups zijn niet mijn beste punt. Ik kan zelfs als ik niet gesport heb geen push-up doen, dus laat staan als ik mezelf al enige tijd afgebeuld heb. De lunges brandden zo hard, dat ik het opgegeven heb. En alsnog waggel ik nu door de spierpijn.

Voor volgende week sta ik weer op de wachtlijst, ik hoop dat er een plekje vrijkomt. Vanaf 1 augustus sta ik sowieso op de deelnemerslijst, eens zien hoe lang we het volhouden. Heb mijn plekje geclaimd tot het einde van het jaar dus moet goedkomen zou je zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten